edison39.nl is een onderdeel van Stichting Dwaalhaas : KVK 69071004

ZATERDAG 7 oktober A.S, IS MIJN "WINKELTJE" WEER OPEN VAN 11:00 tot 17:00 !

donderdag 19 januari 2017

waarom ik niet wil en kan investeren..

"En dat is nu net mijn probleem" mede door advertentie op Marktplaats word ik regelmatig gebeld of ik spullen wil kopen, Nee dat wil ik niet, ik heb hier meer dan genoeg spullen staan die overgebleven zijn van mijn vader zijn hobby ( rommelmarkten ) daar heeft hij veel geld in gestoken, en dat moet eerst terug verdiend worden... Ikzelf vind rommelmarkten etc ook leuk, maar ik wil niet investeren, en ik hoef er ook niets aan te verdienen, het is voor mij puur hobby "
"zie mijn oranje sticker concept" / alles wat ik krijg (kringloop) mag weg voor elk bedrag dat de mensen er voor willen betalen. 04 februari ga ik voor het eerst open, ik heb NOG niks gekregen, dus NOG geen oranje stickers/prijzen... maar wie weet in 16 dagen kan nog veel gebeuren.