edison39.nl is een onderdeel van Stichting Dwaalhaas : KVK 69071004

ZATERDAG 2 September A.S, IS MIJN "WINKELTJE" WEER OPEN VAN 11:00 tot 17:00 !

zondag 12 februari 2017

Breitling pols horloge

Breitling horloge - ik heb te weinig verstand van horloges om te beweren dat dit een echte is, "ik weet het niet",  hij is wel zwaar en staat vol met merkjes, en de persoon waarvan ik hem gekocht had beweerde dat dit geen fake was...

maar wie kun je tegenwoordig nog vertrouwen ?
ik verkoop dit horloge tegen het hoogste bod dat ik krijg tussen nu tot 12 maart
wil je dit horloge eerst komen bekijken ? dat kan op afspraak...
kiijken kan altijd, maar ik verkoop dit horloge niet eerder dan 12 maart...!
Bieden kan via Marktplaats.. ( hij MOET niet verkocht worden het horloge ligt mij niets in de weg )