edison39.nl is een onderdeel van Stichting Dwaalhaas : KVK 69071004

ZATERDAG 2 September A.S, IS MIJN "WINKELTJE" WEER OPEN VAN 11:00 tot 17:00 !

maandag 13 februari 2017

Eerlijkheid duurt het langst...

Zo gewonnen, zo geronnen...vandaag heb ik voor het eerst (gratis ) spulletjes gekregen tbv "kringloopwinkeltje" 5 bananendozen vol nieuwe (oa) Hannah Montana, K3 en Disney spulletjes en allemaal nieuw... "partij goed"..mooi spul en ik zo het zo aanstaande zondag 19 februari mee kunnen nemen naar de rommelmarkt in Boekel  Maar dat doe ik niet !

het is een soort van stille belofte aan de bezoekers van mijn winkeltje, en aan de mensen die mij gratis spulletjes geven om te verkopen.

Alle spulletjes die ik gratis krijg, worden voorzien van een oranje sticker.
dat betekend, dat die spullen verkocht mogen worden tegen wat mensen er voor willen geven.
(niet voor handelaren / handel )...
mijn winkeltje is hobby, het gaat niet om "geld verdienen"
op deze manier 
met gratis gekregen spulletjes ( kringloopwinkel ) is kopen en verkopen nog leuk.