edison39.nl is een onderdeel van Stichting Dwaalhaas : KVK 69071004

ZATERDAG 2 DECEMBER A.S, IS MIJN "WINKELTJE" WEER OPEN VAN 11:00 tot 17:00 !

vrijdag 3 februari 2017

nog druk voor morgen ( opening )

Bijna middernacht, en bij mijn "gekte" hoort helaas ook een soort van "slaapverstoring" bijna altijd moe,
maar nooit kunnen slapen wanneer het hoort,
maar dat komt vandaag wel weer ff goed uit..."(Dwaal)hazen slaapjes"
de markt vandaag in de Zuidwester was zwaar, maar gelukkig heb ik mijn kraampje daar kunnen betalen."zo slecht was het"
Toen ik thuis kwam heb ik alle dozen in mijn loods gezet, e dadelijk ( vannacht ga ik alles uitpakken en (her) indelen zodat morgen als mn winkeltje voor het eerst open is alles netjes en overzichtelijk ligt... ( nog veel werk voor morgen dus. )
Ow, over de foto's hier onder...ik verkoop morgen GEEN Dwaalhaas-Kunst.. :-)