edison39.nl is een onderdeel van Stichting Dwaalhaas : KVK 69071004

ZATERDAG 7 oktober A.S, IS MIJN "WINKELTJE" WEER OPEN VAN 11:00 tot 17:00 !

zaterdag 11 februari 2017

Update...

Ik ben even een paar dagen stil geweest op edison39.nl, maar we zijn weer bijna over de helft van deze maand heen, met andere woorden, we gaan weer richting de eerste zaterdag van de volgende maand.
En mijn winkeltje is enkel op de eerste zaterdag van de maand open, met steeds weer nieuwe spulletjes, voor iedereen wat wils, voor mooie prijsjes... 
Vandaag heb ik een hele partij mooie sieraden. kennen kopen, veel dingen met turquoise steentjes en oud / nieuw 'Indisch"zilver,...

Morgen ga ik een kijkje nemen op een markt in Veldhoven,
op zoek naar leuke dingetjes voor in mijn winkeltje...op die markt staat ook iemand met een kraampje die mij al zijn overgebleven spulletjes beloofd heeft op het einde van die markt...

mooi want dat worden dan mijn eerste spulletjes waarin ik zelf niet hoef te investeren,
alle gratis / gekregen spulletjes krijgen van mij een oranje sticker, en word verkocht tegen elke prijs dat mensen er voor willen geven... Een soort van sponsoring voor mijn stichting (io)...
Ook mooi, en anders dan "normale" kringloopwinkels omdat ik op die manier steeds weer andere zo goed als gratis dingen in mijn winkeltje krijg...

Woensdag as, ga ik weer een kijkje nemen op de vrije markt in Wamel en in Tiel en de kringloopwinkel in Tiel op zoek naar spulletjes voor mijn eigen verzamelingen, maar ook en vooral voor mijn winkeltje edison39.nl

De zondag daarna ( 19-02-17 ) heb ik zelf weer een kraampje gehuurd in de Tuinmarkthallen in Boekel
Maar daar neem ik alleen maar spullen mee naar toe die bezoekers van mijn winkeltje al gezien hebben. Mijn eigen "klanten"(thuis) krijgen altijd voorrang op mijn nieuwste aanwinsten...

af en toe boek ik een marktje zoals Tuinmarkthallen in Boekel voor mijn vader, het is / was tenslotte zijn grote hobby waardoor ik er mee door ga.. Het voordeel van af en toe zelf een marktje boeken is, dat je zelf "voordat marktbezoekers binnen mogen".. je de eerste keuze hebt op zoek naar koopjes en leuke spulletjes...

mijn streven... 
is om zaterdag 4 maart, weer veel leuke en nieuwe koopjes in mijn winkeltje heb.

tot ziens op zaterdag 4 maart ? ( van 11 tot 17:00 ) 
of op afspraak 24/7