edison39.nl is een onderdeel van Stichting Dwaalhaas : KVK 69071004

ZATERDAG 5 Augustus A.S, IS MIJN "WINKELTJE" WEER OPEN VAN 11:00 tot 17:00 !

vrijdag 3 februari 2017

Vandaag Rommelmarkt in de Zuidwester

van 11:00 tot 15:30....
is er weer een rommelmarkt in de Zuidwester bij het Gerardusplein in Eindhoven...
meer info op Meuk is Leuk
Dit is een kleine rommelmarkt die elke eerste vrijdag van de maand gehouden word.
uk huur daar een kraam / tafel omdat mijn vader dat daar al jaren lang gedaan heeft ,
en omdat het daar goedkoop is.
Een paar maanden geleden is de oorspronkelijke organisatie er mee gestopt en heeft het hele gebeuren overgedaan aan iemand die het kennelijk niet nodig vind om reclame persberichten te maken / schrijven....
Dus vandaag word het voor mij daar waarschijnlijk de laatste keer, ik heb geen zin om naar een markt te gaan waarvoor ik zelf reclame moet maken
( zoals ik deze keer weer op Meuk is Leuk gedaan heb )