edison39.nl is een onderdeel van Stichting Dwaalhaas : KVK 69071004

ZATERDAG 5 Augustus A.S, IS MIJN "WINKELTJE" WEER OPEN VAN 11:00 tot 17:00 !

maandag 6 februari 2017

Bedankt...



ZIE MEUK IS LEUK
De eerste keer ( afgelopen zaterdag ) was een groot suc6, bedankt..

Mijn volgende garageverkoop is zaterdag 4 maart, ik heb dit net op meuk is leuk gezet,
van nu tot 4 maart kan ik me weer bezig houden met het zoeken naar nieuwe / oude en verzamel spulletjes voor mijn "winkeltje" zodat ik op zaterdag 4 maart as weer leuke dingetjes voor leuke prijsjes kan aanbieden... "ik doe mijn best"

Wat ik afgelopen zaterdag misschien wel het leukste vond aan mijn eerste keer open zijn, was de volle doos met verf en hobbyspullen die ik gekregen heb zodat ik met mijn andere hobby "de Kunst" bezig kan blijven... En dat ga ik komende weken ook weer doen.
over 2.5 uurtjes gaat de Action open, het eerste wat ik ga doen is schilders-doeken kopen...šŸ˜Š