edison39.nl is een onderdeel van Stichting Dwaalhaas : KVK 69071004

ZATERDAG 2 September A.S, IS MIJN "WINKELTJE" WEER OPEN VAN 11:00 tot 17:00 !

donderdag 30 maart 2017

Design lamp / glas Kunst

ik heb hem vandaag opgehaald ( gekocht ) ( de 3 bloem-lampen die je ziet horen er niet bij,,,)

Het is echt een mooi ding... 
zoals hij nu staat is hij groter dan mij, en ik ben 178 cm. 
onderstuk "gips / voet"hoeft er niet per see bij
daar bovenop een hout / kunststof voet met 3 halogeen spots.. 
dan daar boven op ( dik, geslepen ) glas... 
waarin een grote ( 60 cm kunstof ) bol / sphere hangt ...
volgens de mensen waar ik het kocht schijnt dit kunstwerk de naam "parel"te hebben, maar wie het gemaakt heeft dat wisten ze niet... 
va zaterdag 1 april 11:00 tot ? is hij te zien en evt te koop in mijn winkeltje.