edison39.nl is een onderdeel van Stichting Dwaalhaas : KVK 69071004

ZATERDAG 5 Augustus A.S, IS MIJN "WINKELTJE" WEER OPEN VAN 11:00 tot 17:00 !

zondag 26 maart 2017

Megavlooienmarkt tennishal eindhoven noord

vandaag . Gezellige megavlooienmarkt met 220 kramen !, ik heb er weer 1 kraam gehuurd voor mij en mn vader, want uiteindelijk is / was het altijd zijn hobby waardoor ik er in gerold ben..
af en toe een rommelmarkt boekken is voor mij interesant om reclame te maken voor mijn "winkeltje" en om spulletjes in te kopen, zodat ik elke maand steeds weerr andere dingen er bij heb zodat een bezoekje aan edison39.nl interessant blijft.

vers ingekochte of gekregen spulletjes komen worden altijd eerst te kop aangeboden hier thuis.. voordat ik ze mee neem naar een rommelmarkt "thuis klanten eerst"

gisteren ben ik naar het heidehonk geweest, een kleine rommelmarkt van 10:00 tot 13:00 de kraamhuur was goedkoop, dus alles wat ik verkocht is weer investeringsgeld geworden voor morgen :-) een ander voordeel van zelf een kraam huren op een rommelmarkt is dat je eerder binnen mag en rond kan lopen snuffelen dan de gewone klanten..

ik ben eerlijk en ik blijf eerlijk.
met mn Kunst EN met mn winkeltje, dat werkt voor mij het beste..