edison39.nl is een onderdeel van Stichting Dwaalhaas : KVK 69071004

ZATERDAG 2 September A.S, IS MIJN "WINKELTJE" WEER OPEN VAN 11:00 tot 17:00 !

donderdag 30 maart 2017

Mijn nieuwste "aanwinst"

( als alles goed gaat )
een kunstwerk van ongeveer 150 cm hoog, en 60 cm breed...gemaakt van glas
er is er maar 1 van

tja en heel eerlijk gezegd..
"ik weet nog niet of of hem weer weg doe"
maar dat is een verassing voor diegene die zaterdag a.s naar mijn winkeltje komen.

dit glas kunstwerk heeft 3 halogeen spotjes, en het is zeldzaam en uniek.
morgen ga ik hem ophalen, en ik verheug mij daar nu al op...

uiteraard zijn er zaterdag weer veel meer nieuwe dingetjes te vinden in mn winkeltje, want ik zite de dagen dat www.edison39.nl niet open is ook niet stil, Elk weekeind doe ik mijn best om op rommelmarkten en kringloopwinkeltjes mooie ( verzamel ) spulletjes te vinden,
En heel af en toe krijg ik spulletjes die mensen doneren in mijn inzamel-bak aan mijn voordeur..

Zaterdag 1 april A.S ben ik weer van 11:00 tot 17:00 geopend, en dan is de eerst volgende keer het gehele Paas-weekeind
van 15 tm 17 april,

Dwaalhaas vs de Paashaas (Kunst-Expo ) SCHILDEReieren (uit)zoeken tegen elk aannemelijk bod. zodat ik weer geld heb voor verf en nieuwe doeken enz.
En voor de notariskosten omdat ik "Stichting Dwaalhaas" wil oprichten.

"Stichting Dwaalhaas" Art / Design & Recycling...
ik wil vooral doorgaan en bezig blijven, niet voor het geld maar voor de hobby"s
(ofwel  "bezigheidstherapie" ) ook om een beetje onder de mensen te blijven komen, "sociale interacties" zijn voor mij een groot dilemma met mijn STPS.

Dankzij mijn hobby's, mn kunst, rommelmarkten, mn winkeltje kom ik ook in contact met andere mensen, als ik dit niet had zou ik de hele dag achter mijn dicht-geverfde ramen naar mijn bewakingscamera's zitten kijken.
"Het klinkt triest maar het is waar"