edison39.nl is een onderdeel van Stichting Dwaalhaas : KVK 69071004

ZATERDAG 5 Augustus A.S, IS MIJN "WINKELTJE" WEER OPEN VAN 11:00 tot 17:00 !

vrijdag 31 maart 2017

Muziek instrumenten

De foto is slecht (tegenlicht), maar er staan trommels, een trompet, een saxofoon, een gitaar en een soort saz. en dan nog een aantal kleine "sier"muziek-instrumentjes.
ik ben nog steeds bezig ( de hele nacht al ) om te zorgen dat zaterdag as alles netjes staat.
1 tafel vol DAF spulletjes, en heel veel ( dozen ) met model
( vracht ) auto's
( nieuw & gebruikt )
Majorette, Matchbox, Gorci, Dinky, Lion Toys, LionCars, Hot-wheels Burago en nog veel meer andere merken
er zit van alles tussen voor de verzamelaar van autootjes.

hoezo autootjes ?
omdat ik deze maand extra aandacht besteed aan mijn DAF spulletjes ben ik al mijn autootjes iets breder aan het uitstallen, vaak komen daar dezelfde soort verzamelaars op af...

ook mijn echte vintage car parts, olie-blikken, wieldoppen, auto boekken en emblemen worden zaterdag iets meer in de aandacht aanbieding gezet.  .