edison39.nl is een onderdeel van Stichting Dwaalhaas : KVK 69071004

ZATERDAG 2 September A.S, IS MIJN "WINKELTJE" WEER OPEN VAN 11:00 tot 17:00 !

donderdag 30 maart 2017

nog veel werk voor zaterdag..

De extra "DAF (verzameling) tafel", die staat al, ik heb er niet al mn DAF spullen op gelegd, maar wel veel, er staan nog veel DAF spulletjes, speldjes en auto's op andere plaatsen in mijn winkeltje.

Maar de DAF (verzamel) spullen zijn maar een klein aspect van alles wat ik in mn winkeltje heb.
DAF krijgt deze maand gewoon iets meer aandacht, maar er is zoveel  nieuws meer te zien deze maand...

wil je gewoon elke maand mijn winkeltje bezoeken ? dan kan dat ook nog op 15, 16 en 17 april dan ben ik extra open ivm mijn Dwaalhaas vs de Paashaas Art EXPO 2017.

maar als je afgelopen weken hier iets op mn blog voorbij hebt zien komen, dan zou ik ook as zaterdag komen, want weg is weg...

van nu tot zaterdag ochtend 1 april post ik iets meer berichtjes hier op mijn edison39.nl blog, omdat ik nog veel dozen moet uitpakken en veel schappen opnieuw moet vullen...