edison39.nl is een onderdeel van Stichting Dwaalhaas : KVK 69071004

ZATERDAG 5 Augustus A.S, IS MIJN "WINKELTJE" WEER OPEN VAN 11:00 tot 17:00 !

zaterdag 25 maart 2017

straks ff naar de rommelmarkt

In het Heidehonk in Eindhoven.
kraamhuur, 2.50 € per tafeltje, ik stel me er niet veel van voor, dus heb ik voornamelijk 1€ nieuw speelgoed mee genomen.

ik hoop dat ik minstens de kraamhuur en mijn benzinegeld terug verdien.. mijn tijd, ach, tis maar een hobby. (eigenlijk mn vaders hobby)

Daarom heb ik daar vandaag 2 tafeltjes gehuurd, 1 voor hem en 1 voor mij, vroeger stond mijn vader elke maand op dit kleine marktje ( met veel plezier ) toen zijn ze daar een aantal jaar gestopt en onlangs kennelijk weer begonnen.

mijn vader komt iets later met zijn spulletjes, gelukkig duurt het daar maar tot 13:00, dus de rest van de dag is weer voor mezelf...