edison39.nl is een onderdeel van Stichting Dwaalhaas : KVK 69071004

ZATERDAG 5 Augustus A.S, IS MIJN "WINKELTJE" WEER OPEN VAN 11:00 tot 17:00 !

woensdag 22 maart 2017

Zaterdag 1 April - OOK voor de DAF verzamelaar

vorige maand toen ik open was had ik een tafel met div. Hanna Montana, Dora, Disney enz. (nieuw) speelgoed in de "aanbieding"

ik had daar een extra tafeltje voor ingericht.
Deze maand "1 April"(geen grapje) heb ik heel veel en divers DAF reclame / verzamel spulletjes op mijn "aanbieding tafel" liggen.
o.a speldjes, pins, stickers, buttons, serviesgoed, t-shirts, aanstekers, flessenopeners, sleutelhangers, asbakken, onderzetters...
en nog veel meer...
Ook model-(vracht) wagens / auto's, en niet enkel DAF.......
nieuw & gebruikt
auto's voor de verzamelaar, maar natuurlijk ook voor de kids, oude Matchbox, Hotwheels, Marjorette, gorky, Dinky, Lion Toys enz. enz.

Mijn "winkeltje"is tot nu toe ( met suc6 ) 2 keer open geweest ( voor de officiële opening paas-weekeind ) en elke keer heb ik steeds weer verschillende nieuwe leuke en zeldzame of goedkope dingetjes om te laten zien, of beter nog , om te verkopen.

deze blog laat een beetje zien wat ik allemaal aan het "hobby-en" ben.....
Zie ook mijn advertenties op Marktplaats
( de prijzen die ik op Marktplaats vraag zijn onderhandelbaar in mijn winkeltje )