edison39.nl is een onderdeel van Stichting Dwaalhaas : KVK 69071004

ZATERDAG 7 oktober A.S, IS MIJN "WINKELTJE" WEER OPEN VAN 11:00 tot 17:00 !

woensdag 19 april 2017

hoe nu verder ?

voorlopig komen hier even geen nieuwe "updates"
ik dacht genoeg geld bij elkaar te kunnen sparen om voor mijn hobby's ( mijn Kunst EN edison39.nl ) te kunnen oprichten, maar helaas, dat zit er (nog) niet in....

ik heb (vrijwillig) "bewindsvoering" en moet leven van 45 € per week, deze week is het de 2e week, dat ik weer geen "leefgeld" krijg, en die onzekerheid zijn mijn hobby's mij niet waard.

ik heb dus alles van "marktplaats" af gehaald, en ik weet nog niet hoe of wat ik verder nog kan en ga  en mag doen, zolang ik nog geen geld heb om een stichting op te richten voor mijn hobby's

ik vind eten en drinken toch echt wel net iets belangrijker dan hobby's of "sociale" interacties.