edison39.nl is een onderdeel van Stichting Dwaalhaas : KVK 69071004

ZATERDAG 2 September A.S, IS MIJN "WINKELTJE" WEER OPEN VAN 11:00 tot 17:00 !

woensdag 26 april 2017

Uitzonderingen bevestigen de regel...

Daarom is het goed om regelmatig deze blog te bezoeken..
"normaal" verkoop ik geen nieuwe aankopen voor de eerste zaterdag vd maand,
maar omdat dit bord ( voor mij ) een veel te hoge waarde vertegenwoordigd ( en bovendien breekbaar is )
Wil ik er het liefst zo snel mogelijk van af...,
want als mijn kat er op springt ofzo, dan is het bord kapot.
Ik heb dit bord nu natuurlijk wel veilig opgeborgen "maar toch"....
voorkomen is beter dan genezen.
ongeveer een week geleden had ik dit bord ook op Marktplaats staan,
maar toen verkocht ik hem niet,
 ik wilde er gewoon meer info over hebben.
toen ik hoorde dat ik hier makkelijk 200 tot 250 € voor kon vragen schrok ik een beetje,
dat is ongeveer 1/3 van het geld dat ik nodig heb om (eindelijk) mijn stichting op te richten...

( stichting (io) KADER ) een kader is een synoniem of Vlaams voor "schilderij lijst"
in het geval van mijn stichting (io)
Kunst Art Design Eindhoven Recycling.

KADER vertegenwoordig zo'n beetje al mijn "hobby's"
kringloop / recycling, verf-restanten hobby-materialen inzamelen Kunst / Art (internationaal) & Design her-gebruiken,verkopen of een nieuw leven "inblazen" door overheen te schilderen...