edison39.nl is een onderdeel van Stichting Dwaalhaas : KVK 69071004

ZATERDAG 2 September A.S, IS MIJN "WINKELTJE" WEER OPEN VAN 11:00 tot 17:00 !

maandag 29 mei 2017

gekregen spulletjes


''De wereld heft het goed voor met schilder Dwaalhaas''
dat stond ooit in het Eindhovens Dagblad,
het ging de afgelopen maand even wat minder met mij ( persoonlijk)
(los van mn kunst en "winkeltje") (financiële) tegenvallers, gekneusde ribben en long, ziekenhuis... maar zoals ik altijd zeg "alles komt goed"
alles word ooit weer beter...
voor mn privé fin. sores krijg ik nu weer hulp van WijEindhoven, en mijn stichting in leven roepen is bijna gelukt, ook met de pijn aan mn ribben is nu alweer redelijk mee te leven.

En net kreeg ik een WhatsApp-je, dat er iemand  mooie spulletjes in mijn inzamel-bak voor mijn deur had gezet ( zie foto's ) ik ben er ECHT wel weer kei-blij mee.... thanx.... jep "alles komt goed"

hier onder meer foto's