ZATERDAG 1 JULI A.S, IS MIJN "WINKELTJE" WEER OPEN VAN 11:00 tot 17:00 !

Aanbevolen post : klik op de onderstaande titel om het hele bericht te lezen.

kom je zaterdag ook ?

Zaterdag a.s houd ik mijn maandelijkse garage verkoop oor het eerst als officiële stichting, deze week word de akte van oprichting onderte...

dinsdag 30 mei 2017

Zaterdag 03-06 Garageverkoop

want zaterdag 03-06 is het weer de eerste zaterdag van de maand.
deze maand heb ik extra veel nieuwe spulletjes want vorige maand heb ik door gekneusde ribben helaas mijn "winkeltje" niet kunnen openen. ik heb het geprobeerd, maar ik had gewoon te veel pijn..
komende dagen / tot zaterdag as komen hier regelmatig nieuwe updates, omdat alle nieuwe aankopen en donaties ook weer allemaal een nieuw plaatsje moeten krijgen
Een reactie plaatsen