edison39.nl is een onderdeel van Stichting Dwaalhaas : KVK 69071004

ZATERDAG 2 September A.S, IS MIJN "WINKELTJE" WEER OPEN VAN 11:00 tot 17:00 !

zaterdag 3 juni 2017

mooie antieke "Jezus"schilderijen


maar ook oude bijbeltjes, rozenkranen, kruisbeelden, hangertjes enz.

normaal gesproken koop of zamel ik geen schilderijen op voor de verkoop,, als ik schilderijen krijg voor de kringloop, of opkoop dan gebruik ik ze meestal om er overheen te schilderen, maar deze zijn mooi met hun vintage uitstraling.

er overheen schilderen, dat kan ik altijd nog doen ( als ik e niet verkopen kan voor het bedrag dat ik er voor wil hebben )

dit zijn mooie oude massief ( houtworm-vrij ) houten lijsten, nog goed op te knappen met een beetje boenwas, ook de glazen platen zijn heel.

ik vraag er 15 euro per stuk voor, maar hoe meer je kopt, hoe meer "korting" ik kan geven....

op de onderste foto is te zien dat ik ook diverse wijnen verkoop, hier zitten ook duurdere soorten tussen ( voor de kenner / verzamelaar )...

het is moeilijk uit te leggen wat er allemaal te zien en te koop is bij www.edison39.nl, "je moet gewoon een keertje komen kijken"
elke eerste zaterdag van de maand (vandaag) van 11:00 / 17:00 welkom !