edison39.nl is een onderdeel van Stichting Dwaalhaas : KVK 69071004

ZATERDAG 2 September A.S, IS MIJN "WINKELTJE" WEER OPEN VAN 11:00 tot 17:00 !

zaterdag 1 juli 2017

( ongeveer ) 04:00 in de ochtend


En ik ben nu zo goed als klaar met alles...
ik reken er niet op dat het druk gaat worden maar je weet maar nooit.
de laatste restjes ( dozen ) en vegen, dat doe ik wel ergens tussen 08:00 en 11:00..
om 11:00 stipt, gooi ik mn deur open en dan is iedereen welkom...

voor de evt. laatkomers... als het vandaag niet druk is / word, dan kan het zomaar zijn dat ik rond 16:00 al begin met het inpakken van dozen, want morgen heb ik een kraam gehuurd op een rommelmarkt in Valkenswaard ik bewaar mijn nieuwste aanwinsten altijd tot nadat ik mijn maandelijkse garage verkoop gehad, op deze manier heb ik elke maand weer nieuwe spulletjes in mijn winkeltje.